Tuesday, January 18, 2011

MAK ANDAM vs PAK ANDAM

Entri kali ini masih berkisarkan ttg isu jurusolek..

a few friend penah tanya saya Mak andam or pak andam.. which is d best?? for me adalah siapa antara mereka yg boleh memberikan servis yg terbaek & memastikan anda lebih cantik & berseri dari biasa pada wedding day anda dialah yg d best!

Yes!! saya akui dulu saya lebih prefer pada pak andam.. masa majlis tunang, pak andam yg solekkan saya..pada saya solekan pak andam lebih natural & mak andam more to kaler terang2 which is i mmg sgt2 x suke okeh! actually masa wedding day pun prefer nak amek pak andam..tapi masa tu pak andam yg saya inginkan tu jadualnye dh penuh so he cannot make it.. lgpula my family x prefer pak andam sbb nti nak solek tuk nikah dh terbatal air sembahyang.. so as recommended by the bridal gallery saya book la mak andam.. yg pada mulanya saya sgt ler risau but when its turn to the real..OMG so cantek d bom okeh!! yg mana sume org pun puji makeup nikah,sanding & outdoor tuh!! fuhh!!

Maknanya silap besar la kalo kite pandang rendah pada mak andam ok!! tidak dinafikan kaum2 adam juga boleh menghasilkan solekan yg t'sgt menarik tetapi mak andam juga mempunyai magisnye yg t'sendiri.. tambahan pula golongan2 mak andam kini dipelopori oleh kaum2 wanita yang masih muda, berbakat & fresh dgn idea2 kecantikan.. lagi pula wanita kan lebih memahami apa yg wanita inginkan..

Bagi wanita yg mementingkan isu halal haram, eloklah menggunakan khidmat jurusolek wanita.. ianya lebih mudah & tidak membatalkan air sembahyang.. tetapi bg yg ttp ingin menggunakan khidmat pak andam namum ttp menjaga batas agama, mintalah pak andam anda menggunakan sarung tangan supaya ia berlapik =) nah selesai bukan!


ini adalah magis dari tangan seorang mak andam!!

cantik bukan! (ceh ada ayat perasan disitu!)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...