Wednesday, January 12, 2011

SI COMEL PENYERI MAJLIS ANDA!!

bayangkan anda si ratu jelita, bergandingan dgn sang raja rupawan berjalan bergandingan di permaidani merah nan indah.. diiringi oleh dayang2 yang comel sambil menabur kelopak2 bunga rose! owh.. sangat sweet oke!!

hehehe ok entri kali ini saya nak tulis ttg dayang2 yang mengiringi pengantin ketika sedang berarak.. wah mcm anak raja kan!! uppss dh nama pun raja sehari kan.. (sehari je tau berangan!)


tips:-
pilih flower girl yg tidak pemalu ye!
kalo tidak ssh nti u..

idea utk baju flower girl/boy
owh sangat cute okeh!!
(gambar dari google)


bakul bunga
boleh DIY ye!!
(gambar dari google)



mcm majlis saya (ok masih kaitkan dgn majlis sbb dlm masa yg sama nak update pasal majlis dlu2 tp malu sbb dh basi..kahkahkahkah) saya gunakan anak saudara saya yg kiut-miut sbgai FLOWER GIRL saya.. 2 org si kecil itu memakai gaun putih (owh mmg sy impikan dari dlu lgi..hehehehe) manakala 2 org lagi tu memakai baju kurung sedondon(mereka dh besar, malu nak pakai gaun lagi..hihihi)



saat sedang di solek oleh cik akak ain & siti..

anak saudara saya yang lelaki telah menjadi
bunga manggar boy
(hah adokah?!..bolehlah)


si gaun putih


mereka si flower girl saya!!
& mereka sgt sporting!!
muka x senyum sbb cover cun! kihkih



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...