Wednesday, February 9, 2011

kasih seorang suami..

sepanjang usia setahun perkahwinan, saya x pernah jatuh sakit seteruk ini saya kira..
bukan la sakit apa pun..cuma demam pakej (demam, batuk, selsema)..
saya tidak pernah demam untuk satu tempoh yg panjang,
malah kami suami isteri tidak pernah jatuh sakit serentak!!

tapi kali ini semuanya berbeza..betul2 hari itu dalam sejarah..hehe
kali ini kami suami isteri demam, malah saya demam sehingga 5 hari..
jadi siapa mahu jaga siapa? sedangkan masing2 pun dh tak larat jg diri sendiri..

nasib baik kebetulan pula cuti CNY,
kami berkampung di rumah emak saya sahaja cuti itu
rumah emak pun dah macam wad sakit
sbb
anak2 saudara saya pun demam juga..

tetapi sakit kali ini seolah2 memberikan satu kebahagiaan buat saya
saya tak sangka suami se'caring' ini..sgt2 caring
malah saya rasa dia jaga saya ketika sakit
teramat lebih baik dari saya jaga dia ketika sakit
saya mmg sgt2 terharu dgn sikap yg dia pamerkan
saya rasa kasih sayangnya meresap dalam diri saya

tak tahu mcm mana saya nak gambarkan
tapi
suami mmg suami yang TERBAIK!!
terima kasih B!!




i love u HUSBAND!!

2 comments:

  1. waaaaaaaa... nak sakit gak la!hehehhehe...

    ReplyDelete
  2. hihi.. wat2 sakit manja2 la cik ida..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...