Tuesday, August 4, 2009

tHe GuiTar


hari tu aku dah g beli satu barang hantaran tuk b sayang.. aku dah g beli gitar..
b punya feveret gadget.. actually dia dah de pun 2 biji gitar..tapi gitar biasa.. gitar kapuk kot namenye.. hehehe xtau la.. so 4 the hantaran dia mtk aku gitar karen..

pehh nasib baik ada mid year sale kat yamaha music tu.. kalo x mau nye berpeluh3 kocek aku..
so beli gitar, M, n stand x smpai pun 1K.. alhamdulillah yg lbih tu dpt la wat beli bende lain..

sume tnya including my family.. nape bli gitar?? mcm kelakar jerk.!! hemm yeke?? ntah la
da dia suke aku ikut jerk..heheheh..lagipun nampak ar lain skit.. ala2 artis plak kawen bg gitar eak..

ms besday dia tahun lepas aku bagi dia cake ltk gmbar gitar sbb ms tu x mampu lagi nk blikan dia gitar sebijik..
hehehe.. ok la tu kan?


hemm aku tau b suke sgt dpt gitar tu.. sbb dia snyum jer bile dah dpt bli..

k la.. stop sini dulu.. nak blik keje dh ni... daaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...