Tuesday, August 4, 2009

So Hard..

hemm sedihnye hari ni.. b dah kene outstation ke mersing..
for 2 months..
nak raya nti baru blik.. boring la..
sbb aku x pernah berpisah lame dgn dia spanjang 4 tahun lebih ktorg couple..
mlm td aku tolong b packing barang2 dia.. dlm hati tuhan je yg tahu betapa sedihnye aku.. tapi dah keje kan, so ku paksa rela jgk la.. hehehe..

actually dh lama dh dia dpt arahan kene ke sana, tp tetiba je bulan ni plak kene g.. hemm.. aku tau dia pun berat hati nak g, sbb dia kate kesiankan aku kene wat preparation sorang2.. stress jgk ngan keadaan mcm ni.. dah la nak wat persiapan tuk majlis ktorg yg tinggal lagi 4 bulan..byk lagi bende yg lum setel.. everthing sume banyak aku yg kene wat sndiri.. kdg2 sdih jgk tp xpelah :-)

tp b dh janji pas raya nti dia xkan g mersing blik sbb nak tolong aku uruskan mane2 yg tinggal la..especially urusan nikah.. tu yg pling penting.. kalo x nti aku x dpt kawen la.. huahuahua..

hemm anyway, nsib baik ada
family aku yg nampak je cool tp rupenye kat kampung dah mcm ribut memasing menyetelkan apa yg patut.. & jgk siti n ain yg rajin sgt teman n bawk ku ke mana saje.. thanks ladies..

thanks everyone.. luv u'll so much...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...