Tuesday, November 23, 2010

Aku Terima Nikahnya...

20 DiSemBeR 2009..

dengan sekali lafaz kami telah menjadi suami isteri yang sah.. syukur alhamdulillah, ikatan yang kami bina sejak 2004 telah dimetraikan dengan satu ikatan yang lebih kukuh & halal.. sgt2 bahagia menjadi seorg isteri & insyallah menjadi ibu kepada zuriat2 kami... (amin.. doakan saya ye)


*wajah suci yang sedang berdebar menunggu saat mendapat gelaran puan*


(sebelum akad nikah b gurau2 dlu ngan tok kadi..hehehe)



**Aku terima nikah Noreen Azuana Bte Mohd Salleh dengan maskahwinnya RM 22.50 tunai "


(sign borang kaler pink)


kami bersyukur padaMu Ya ALLAH..


(lafaz taklik.. masa ni nanges sket jerk..)


mas kahwin bernilai RM22.50 (rakyat sejati johor) heheh..


cincin utk saya =)




cincin buat suami.. sbgai tanda dia dah tawen..


*setelah menjadi yang halal untuknya*


masa ni sgt2 sedih.. sedih yang x dapat digambarkan dgn kata2.. even sampai skrg saya masih rasa sedih tiap kali tgk gambar ni..
masa ni mak & nenek mertua berbisik pada saya.." tolong jaga abg baik ye"..
insyallah saya akan berusaha sebaik mungkin utk jdi isteri yang terbaik untuk anak mak & cucu nenek.
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...