Tuesday, November 9, 2010

Mrs. Firdaus..



kini telah 10 bln++ b'gelar seorang isteri..

life is totally different before & after married..
dulu suke2 hati je ape aku nak buat as long as pandai jg diri & maruah.. but now ape2 yg nak dibuat msti kene tnya suami, perlu minta izin, perlu jaga hati suami dgn setiap perlakuan dan perbuatan.. bukan sahaja suami malah in laws pun kene juga jaga hatinya.. perlu b'hati2 dgn setiap kelakuan, bukan nak hipokrit tp ada hati yg perlu kita jaga..

w'pun dah lama kenal mr.b tp after kawen terasa mcm baru kenal plak.. malu2 taik kucing..hahahaha.. (biasalah kan..i kan pemalu..hihihi), rasa mcm baru je b'cinta & baru nak kenal hati masing2.. even dh 4-5 years b'cintan cintun tp bila dah kawen rasa mcm x kenal plak dia.. yelah bl dah serumah, sebilik, sekatil, sebantal tu mcm2 perangai baru akan kite jumpa.. but its time to learn everything... & belajar menerima seadanya =)

Bagi saya suami adalah yang paling sempurna di mata saya~~ walau dia tidak pandai meluahkan kata cinta, tapi di matanya penuh dgn kasih sayang & cinta.. saya tahu & pasti tentang itu..

saya sangat2 sayang kamu wahai suami ku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...