Sunday, November 28, 2010

b'siaran dari rumah

maaf..
tinggalkan dahulu update ttg kisah kawen kami..
pendrive t'tinggal di opis.. gambar2 kawen yg dh resize sume kat dlm tuh..
promise akn update nex week okay!! hehe..


arini saya ditinggalkan kebosanan dirumah bersama adik ipar a.k.a hakim..
parent in law xde pegi b'cuti ke seremban selama seminggu
(ye saya tinggal b'sama keluarga mertua)...
so selama seminggu ini saya perlu melakukan kerja-kerja rumah
umpama seorang suri rumah yang sebenar
(eh ko mcm x pnh wat keje umah je? career woman kan, so selalu wat keje umah weekend jer)

owh yek.. kemana pula suami saya kan?? suami skrg sebuk dgn baby barunye..
every weekend pasti akan kendong baby baru itu ke sana sini..
saya cuma mengikut sekali sekala..


SO INILAH BABY BARU KAMI =)
NIKON D3100
(sape2 suke @ nak beli DSLR Nikon boleh nengok kat sini)

hubby baru je b'jinak2 dlm dunia photographer ni..
actually dia dh lama pun minat..
tp blum de rezeki nak beli lagi masa tuh..
akhirnya dpt jgk beli even baru dpt beli basic body & lens..

skrg dia sedang bljr jd selalu ikut member2 g amek gambar wedding..
sbb tu saya selalu duk umah bile weekend..

insyallah ada rezeki akan upgrade baby kami &
skrg kami sedang setup bisnes wedding photography
(doakan kami success ye)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...