Friday, January 28, 2011

duit oh duit!!

mimpi indah malam td.. & lagi indah kalau mimpi jadi kenyataan.. hahahahaha..


saya bermimpi bos saya beri sekeping cek berjumlah RM10,000.00 (Ringgit Malaysia : Sepuluh Ribu Sahaja) untuk saya sebagai tanda penghargaan menjadi Secretary nye selama ini.. (ececeh!! poyo giler!! hingin plak bos nak bagi wit banyak cenggitu kan aku kan!!) dan RM12,000.00 untuk Cik Siti sebagai hadiah perkahwinan beliau!!

duit oh duit!!



Cik Siti ko mesti suka kan kalo bos betul2 bagi ko duit banyak tu.. & saya pun pastilah SANGAT suka kalo bos mmg teringin benar nak bagi duit sebanyak itu... ehem2 bos, nak x bagi cek yg betul2 kat saya???

1 comment:

  1. bila mimpi akan mjadi kenyataan ni? nk mintak kak noreen blanja

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...